onsdag 6 april 2011

Isadora Jelly Kiss

De nya Jelly Kiss läppstiften från Isadora har landat i butikerna och jag köpte två av det tio färgerna var av sex är nya. Jag måste säga att jag är positivt överraskad av formulan och färgerna. Jag gillar de läppstift som ger lite svagare med färg t.ex. MAC´s Luster läppstift eller de nya Sheen Supreme Lipstick. Nackdelen med Isadora läppstiften är att de försvinner väldigt snabbt från läpparna och jag brukar inte vara känslig för dofter med det är en kraftig vanlijidoft som jag känner...Jag gillar den nya formulan av lite gelé känsla och de är vårdande och ger lyster på ett snyggt sätt. Tycker att hylsan känns glamig och den har ett smart magnetlås.
50 Rainbow
Transparent med skiftande skimmerglitter i.

50 Rainbow tror jag blir väldigt snygg över andra läppstift, då den lite mörkare färgskalan.

Korall med underton av rosaröd.

57 Coral Punch är verkligen höjdare bland alla de nya Jelly Kiss läppstiften och den är väldigt fin, helt enkelt en perfekt transarent korall.

4 kommentarer:

  1. Vill ha fler av dessa! Har Lilac Tuille nu

    SvaraRadera
  2. Gillar dessa läppstift starkt :)

    Det enda negativa för min del är att de måste bättras på så ofta. Hihi men det är väl det vanliga med den typen av stift :)

    SvaraRadera
  3. Coral Punch så fiiiiint:)

    SvaraRadera
  4. Det behövs bättras på lite väl mycket, men fina är de!

    SvaraRadera